Pazar, Nisan 13

Kuşlu

Anladım ki yazmayınca geçmiyor

dışarıdaki ağaçları kesmenin rahatsız edici sesi yan odamda cilveleşen sevgililer karşı odadaysa arkadaşlarıyla gülmekten ders çalışamayan ev arkadaşım var

Ben ders çalışamadım
içimde bir heves, yaşamak için
boşa vakitmiş bunlar gibi

öğrenmek tamam ama sen benim söylediğin kitabı okumadığımı, bu konuyu düşünmediğimi zannede biliyorsan benim o üniversite de işim ne?

benimde pis bi huyum var
böyle zamanlarda anarşizm kan olup gezer damarlarımda

İzmir de olmak vardı şimdi
bu hava da üstelik
yaşayacaksın

yalnız
gökyüzüne bakıp bisiklet süreceksin
yetmeyecek
koşacaksın böyle oram buram açılmış mı acaba diye düşünmeden

düşünmeyeceksin
böyle havalarda düşünülmez

ışık yakacak gözlerini
kapatacaksın
yenileneceksin sonra
hissedeceksin
farklı bir şeyler var

umurunda olmayacak
yaşayacaksın
geçecek

Ama yetmeyecek
bir daha isteyeceksin
o zamanında geceyi iple çektiğin günlerin intikamı gibi kararacak hava

olsun demelisin
olsun
tekrar sabah olur

sonra geceyi izleyeceksin
gösterdiklerini düşüneceksin
bulacaksın belki anlamını*
belki bir sonraki geceye kalacak

bir ses çıkaracaksın o geceden
sağır olmadan, fısıldamayan da

Seni duyacak gök
konuşmamış olacaksın

*Bulamayanlar için: renkleri olduğu gibi gösteren siyahtır. Olmaya da bilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim