Çarşamba, Ekim 29

Yalanımı Sevsinler


Sen unut geçmişini, ben aklımda tutarım

Geçmişini unutmak hatta hayatından şöyle 3-5 seneyi yaşanmamış saymak isteyenler el kaldırsın...
Ooo baya kalabalıkmışız... Söyleyin bakalım şimdi kim bu dersi alttan alıyor?

Yavaş öğreniyoruz üstelik hatalarımızda bununla sınırlı kalmıyor maalesef(?) O içimizdeki ses veya güdü her neyse hayatımızı değiştiriyor, hayatımızla oynuyor. Bana katılmayan bin yaşasın.
Kıçımız balkon köşelerinde donarken birileri mutluluk çığlıkları atıp bize nispet yapıyor. Bunu da aklınızın bir köşesine yazın. Uçan kuşların özgürlüğüneyse hiç girmiyorum... O konu daha can sıkıcı, daha vahim zira bunu görüp ona sahip olamıyorsun. Kuşa sahip oluyorsun, onu seviyorsun ama o olamıyorsun. Anlamıyorum ne suçumuz vardı da insan olduk? Bende sakızı yem sana bilecek saflıkta kalmayı isterdim. Saçma mı sence?

Yalnızlıktan şaşı bakıp şaşırdığım şu günlerde tek eğlencem kafamla oynamak.
Hayal kurup acı çekiyorum. Yoga yapıp yeşil çay içiyorum. Ha bir de nar yiyorum
Hiç bir şey değişmiyor, değiştirmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim