Çarşamba, Mart 25

bu şarkı böyle olmamalıydı

Ben bu saatte hala uyuyamadıysam bir şeyler doğru değil. Aşık olamadım veya olamıyorum. İşin kötü tarafı daha kötü bir ihtimal daha var ki ondan çok korkuyorum. Çünkü biliyorum nerede olmaması gereken bir şey varsa yapabiliyorum. Bu konu da mimli biri olarak kendime fena halde kıl oluyorum.

Bunu okumasın. Okursa da üstüne alınmasın. Alınırsa da üstünde çok durmasın diye diliyorum.
İmkansızı istiyorum.

O farkında
Ben?
İnkar sürecinde
Ben onun yakın arkadaşlarından, sıradan biriyim
O, içimi bilen ve bilmeyen, en(gellerimin) en büyüğü
Gelme, git de diyebilirim...
Git
içimden, yöremden, bu hayatımın bu kısmından
Yanlışım ve en büyük arayışımsın sen
Ulaşılmazım ve en yakınım
Sırtım
Hayalim ve kırıldığım
Sen burada olmamalıydın... Buraya bu kadar yakışmamalıydın.
Bu kadar zor olmamalıydı hayat ama sen değil. Sen her dönemde, her bakışta zordun zaten. Hayat değildi.

Git
tüm gel demelerime rağmen
Gelme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim