Pazartesi, Temmuz 11

Tuzlu Konuşmalar

denizle konuştum
beni beklemiş senelerdir ama hep görüşüyormuşuz gibi davranmasını yadırgamadım nedense
konuşmasından daha garip değildi heralde

Sana hasret kalmışım. Senle dolmak istediğimi sensiz bir şehirin sokaklarında kokunu duyunca anladım. Atladım geldim.

Geç kaldın.

Dalgalarının tokatlamasından bunu anlayabiliyorum ve sesinden. kızgınsın bana. çok seviyorsun beni. varolduğum günden beri.

ağzının içindeki bira. şarap değil. bira için fazla kırmızılı bir kadın gibi konuşuyorsun

bundan cesaret alıyorum ve ve izinsiz sırtından gökyüzüne bakıyorum öyleyse? saçlarımı sırtnda hissetmeyi de sen özlemiş olmalısın.

...

nefesini duymayı bile özlemişim. ahh

git

gitmiyorum. kovsanda gelirim biliyorsun

yatma sırtımda

bende seni seviyorum

git diyorum

sırtından gidersem içine dalarım. darmaduman ederim 4 yanını. en fazla ne kadar kızabilirsin bana?

gücümü çok küçümsüyorsun

aksine kudretine boyun eğiyorum ama biliyorsun, seni tanıyorum. sense beni....  Ne oldu dayanamadın mı bana atamadın içinden

her dalışın çıkmak için, kalamazsın yanımda. kalmazsın

bir gün buluşmak istediğimi sende biliyorsun, bu en büyük hayallerimden biri

Ben varoldum, varolurum. Hiç aklına gelmiyor mu? ya gelemezsen

belki gelemem fakat bunun planını bile yapmış olmam bile sana yetmez mi

git. askerlerim var. git

beni kendin atana kadar sana ne kadar bulansam kâr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim