Cuma, Mayıs 12

Hansel de benim Gratel de

Nasıl başlayacağımı bilmediğim zamanlar pek azdır. Kahvemi döktüğüm zamanlarda.
İnsanların bilmeden birbirine karıştığını en çok böyle zamanlarda hissederim. İnsanlara en çok bu zamanlarda karışmak istemem.

Sanatı minikleştirdiler Napolyon, canımı sıkıyorlar

Kalabalıklar başlı başına mottoydu birileri için. Çok olduk, çok oldum. Kendim dahil kimseye katlanamıyorum. Özellikle suratsız garsonlara. Halbuki insanın kötü anları olur, gülümserim. Sabrımın sınırları zorlandıkça çıtayı daha yükseğe dikiyorlar. Ya anlatamıyorum ya da tanımıyorlar beni. Bi bok var bende ama hiç bulaşmak istemiyorum kendime. Kendim de ilgimi çeken bir şey yok. Başkalarında var ama onlarda da zararsız kurtulmamın imkanı yok. Top top kağıt yetmezken bir sayfayı dolduramıyorum. Bu işte Dilâ, ne daha fazla ne daha az.

Dengesiz ve bana benzeyen ha tabi bir de yalanlarını örtemeyen insanları sevmiyorum. Canımı acıtan bütün ortaklığı da bu işte. Toplasan bi mekana birlikte çay bile içemezler. Onlarda sevmez kendilerini, birbirlerini görürler.

Ne saçmalıyorum? Neden iyi değilim? Çünkü sevgilimin cam kenarında eski sevgilisinin yırtılmış ama atılamamış fotoğrafını buldum. Atamamış olması acıttı.
Çok komik diğ mi?
Çok fazla drama queen
O iğrenç romantik drama filmleri gerçek kesitmiş meğerse.
Yırtılmış ama atılamamış fotoğrafı alınca elime istemsizce çevreme baktım, samanyolunun yeşil odasında mıyım diye. Oluyormuş ya. Gece birlikte uyuduğun adamın 24 saat evvel hala lise sevgilisine kıyamadığıyla yüz yüze geliyorsun.
Benimde aynı konumda olduğum bir hayat var.

Yaşanmış şeyleri doğru veya yanlış diye ayıramam. Hissederek yaşarım. Yanılmam. Seçimlerimin sonucunu düşünmem zira.
Beni neden o kadar sevmediğini sorgulamayacağım. Sadece acıttı. Başka kelimem yok bu durumuma. Peki ya vazgeçtim mi?

Bilmiyorum, sadece derinde narkozsuz bir ses bana "Bunu da kaldıracaksın Dilâ" diyor.
Garip mi olur yırtık bir fotoğraf için ayrılsam?
...
Bu herif çok uzun müddet sonra sana bir daha hissetmem dediğin şeyleri hissettirdi. Bu herif umut oldu. Yalan yok, yalandan da sevse daha hiç çaktırmadı. Fire vermesine tahammülüm yok.

-Dilâ yapabilecek misin?
-Dilâ güldüğünde hatırlayabilecek misin?
-Dilâ, canın?

201605001
donkişot

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim