Salı, Aralık 13

adım

ayrılık Dilâ'sını iyi tanıyorum
evre evre saat saat ne olacağını biliyorum
aslında bir kaç kez deneyimlediğim her şeyi içliğimde kimyasallaştırıyorum
sanki ikizim varmış ve sıçarken bile yanımdaymış ve her evremi tıp literatürüne işleyecek özenle hafızamın bir köşesine yazıyor
benim dışımda hiç bir şey gelişmese ve şu yaşıma kadar yaşadıklarımdan daha fazlasını öğrenmesem, dünya da icat olan, bulunan yeni hiç bir şey olmasa nasıl öleceğimi bile muhtemelen az çok tahmin ederdim
ve doğru olurdu

bi ayrılık eşiğindeyseniz ve çalışmıyorsanız veya kafanızı yoracak bir şey yoksa  ay boyunca ağlama krizlerinizin çizelgesini dökebilirim


Peki ben bu kadar bilirken kendimi neden bu kadar rezilliğe sürüklendim? neden olacağı olmayacak hale getirdim?
çünkü eşeğin sikinden dolayı
susmakla hiç bir şey yapmamakla geçmiyor benimkisi zira
her şeyi, her yolu denemekle geçiyor
ama geçiyor

kendimi değiştirebilsem ilk bunu değiştirirdim galiba

ne olacağını, hissettiğini, ne hissettiğimi biliyorum
ama istediğim konusuyla her boku bilmeme rağmen başa çıkamıyorum kimi zaman

işte tam bu yüzden bütün kalelerim kuşatılmış, bütün tersanelerim zapt edilmiş olmalı
bende ilmek ilmek onu oluşturuyorum
kendimi aşık olduğum kişiden kurtarmanın yolu çok açık olmuyor her zaman
ama iç güdüsel bir biçimde bunu başarıyorum, başarıyoruz

Sonra tarih tekerrür ediyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim