Cuma, Aralık 2

sıcaklığını hissedebilirdim
omzunda olabilirdim
vaktimiz geçiyo
kaç iznin boşa gitti saymadım
kaç iznin boşa gidecek bilmiyorum
bir hayat mı boşa gidecek? bilmiyorum
ilerliyorum sanıyorum bi gece dibe doğru ilerlediğimi fark ediyorum
hala kabus görüyor musun
seni hala uyandırmak istiyorum
hala sana iyi gelmek istiyorum
battaniye sen gibi geldi bugün
öptüm
gerçekten seni öpüyormuşum gibi oldu
çok özlemişim

hala aramıyorum seni
hala aramak istemiyorum
ayrıyız bundan sonra
başlarda üzül pişman ol diye dua ederken şimdi bir gün kapımı çalma diye temenni ediyorum
hayatımın daha sana hayır diyebileceğim dönemine gelmedim

neden beni sevmedin
cevap almak için değil sadece içimi rahatlatan tek cümle bu olduğu için söylüyorum bunu

buarada battaniyenin köşesini öpmek gerçekten seni öpmek gibi
onu bile öpmeyeceğim bundan sonra
herkese yalan söyleyebilirim, herkes bana söyleyebilir
bir tek kendimi kirletmem
o yüzden öpmem
istemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benimle düşünmeye çalıştığın için teşekkür ederim